فکت
اینم بگم که فقط حرومزادههایی که خونه زندگیشون ننشونو با یکی دیگه روی تخت دیده باشن میتونن اینقدر بیغیرت باشن. گفتم یوقت بقیه به خودشون نگیرن. شرایط خاص بزرگ شدن میطلبه همچین حرفی. :))
+ نوشته شده در دوشنبه یازدهم فروردین ۱۴۰۴ ساعت 20:8 توسط
|