نظرت؟
بهترین انتخابم توی زندگی در حال حاضر اینه که به هیچکسی جواب مثبت نمیدم. خودشونو میکُشن و من تازه میفهمم چقدر اون آدم با دوست نداشتنِ من حرومم کرد.
همین کافیه که فهمیدم خیلیا دنبال نگامم. ولی من فقط میذارم از دور نگام کنن.
یه نادونی دربارع ح.ت کامنت گذاشته میگه واسه اینه که توجهشو راحت به دست آوردی، ولی من میگم واسه اینه که اون توجه منو راحت به دست نمیاره. وگرنه اونم جفتک مینداخت.
+ نوشته شده در سه شنبه پنجم فروردین ۱۴۰۴ ساعت 23:14 توسط
|