نباید اینطوری باشه طبیعتا
چرا شبا که دارم میخوابم برام مهم نیست که فردا بیدار شم؟ طبیعیه؟
باید دربارش با خانم بالازاده حرف بزنم.
+ نوشته شده در جمعه سی ام آذر ۱۴۰۳ ساعت 0:15 توسط
|
چرا شبا که دارم میخوابم برام مهم نیست که فردا بیدار شم؟ طبیعیه؟
باید دربارش با خانم بالازاده حرف بزنم.