روز جهانی زن مبارک همه‌ی زنانی که یاد گرفتن مستقل باشن، عاشق شدن، پا به پای مردها توی جامعه کار کردن و با همه‌ی محدودیت‌ها رشد کردن، اونایی که یاد گرفتن به موقع رها کنن، اونایی که جنگیدن با اینکه می‌دونستن می‌بازن، همونایی که بقیه به خودشون اجازه دادن پشتشون دروغ بگن، بهشون تهمت بزنن، ولی نگاهشون رو به جلو بود. اونایی که می‌دونستن اینقدر توی مسیر تلاش کردن که هیچ حسرتی براشون از راهِ رفته نمونده. همونایی که خودشون حقشونو می‌گیرن. همونایی که خونه کار کردن، بیرون کار کردن، بچه به دنیا آوردن و هیچ انتظاری از کسی نداشتن. و خیلی وقتا حتی دیده هم نشدن.

همونایی که هرکاری کردن، بازم بهشون احساس کم بودن دادن.

ولی یاد گرفتن سرشونو بالا بگیرن و بدونِ توجه به محدودیت‌ها و وزنه‌های سنگینی که به پاهاشون بود، اوج بگیرن.

زن‌ها قدرتمند‌ترین موجوداتِ جهانن. حتما باید زور توی بازوشون باشه مگه؟