یه شبم خواب دیدم همه چیزایی که فکر می‌کردم از وسایلم برداشته، در واقع یه جایی توی وسایل خودم بودن و من ندیده بودم.

به قول خانم بالازاده، من همش توی خوابام میخوام به خودم بقبولونم که اون اونقدرا هم بد نبوده.

ولی خودم که میدونم چه حیوون پستی بوده. نمیدونم؟