دقت کردی؟ سالهاست از تو می‌نویسم و‌ یروزی می‌رسه که دیگه موضوع صحبتام‌‌ نیستی. دیگه قلبم واسه تو‌ نمی‌تپه و کسی میاد که منو اندازه دنیا می‌خواد

یروزی ینفر میاد که منو با هیچی عوض نمی‌کنه. اون‌روز تو واسه همیشه ناپدید میشی و تنها چیزی که ازت می‌مونه، تاوانیه که واسه بدیات باید بدی. :)