تاوان سنگینی میدی
دقت کردی؟ سالهاست از تو مینویسم و یروزی میرسه که دیگه موضوع صحبتام نیستی. دیگه قلبم واسه تو نمیتپه و کسی میاد که منو اندازه دنیا میخواد
یروزی ینفر میاد که منو با هیچی عوض نمیکنه. اونروز تو واسه همیشه ناپدید میشی و تنها چیزی که ازت میمونه، تاوانیه که واسه بدیات باید بدی. :)
+ نوشته شده در دوشنبه بیست و نهم خرداد ۱۴۰۲ ساعت 15:44 توسط
|