معلوم‌ نبود اگه ادامه پیدا کنه چندسال دیگه چه آدم مریضی می‌شدم که فقط داشته ادامه می‌داده. وقتی به بلاهایی که می‌تونست سرم بیاره فکر می‌کنم، صدبار خدارو شکر میکنم که زودتر شناختمش. خدا رحم کنه به بعدی.