یهو یادم اومد شبا واسه یه حرومزاده‌ای شیک و شیرموز اینا درست میکردم.

همون حرومزاده‌ای رو میگم که هرماه قبض ۱۷ هزارتومنی تلفنو واسم میفرستاد میگفت چون خودت صحبت میکنی پس خودتم باید پرداخت کنی.