خاطرات یهویی
داشتم کتاب میخوندم یهو یادم اومد شوهر بیغیرتم یبار بهم گفت اگر میومدم خونه و تورو با یه مرد روی تخت میدیدم واسم گواراتر بود تا به لپتاپم دست بزنی :))
حالا کدوم دختری به همچین آشغالی اعتماد کرده، خدا میدونه!
+ نوشته شده در دوشنبه یازدهم فروردین ۱۴۰۴ ساعت 19:22 توسط
|