دیگه ازش یه اسم توی شناسنامه مونده که نگاش نمی‌کنم و نصف یه درخت که مال اونه. اینجا؟ سالهاست تقریبا از چیزی غیر اون توش زیاد حرف نزدم ولی ازین به بعد دیگه خودمم. فقط خودم.