تااین حد :))
از نشونههای بزرگسالیم میتونم به عدم ذوق بیش از حد برای گوشی جدید اشاره کنم. :))
گذاشتمش خونه گفتم حالا میام بهش میرسم دیگه. عجلهای نیست که.
+ نوشته شده در چهارشنبه هفدهم بهمن ۱۴۰۳ ساعت 11:39 توسط
|
از نشونههای بزرگسالیم میتونم به عدم ذوق بیش از حد برای گوشی جدید اشاره کنم. :))
گذاشتمش خونه گفتم حالا میام بهش میرسم دیگه. عجلهای نیست که.