خوشحالی این‌روزام اینه که بلند میخندم و به کسی هم ربطی نداره که یکی نگاه می‌کنه. چقدر بلند خندیدن دلچسبه. کی بود میگفت دختر که بلند نمیخنده؟ غلط کرد.