بخند بابا، بخند
خوشحالی اینروزام اینه که بلند میخندم و به کسی هم ربطی نداره که یکی نگاه میکنه. چقدر بلند خندیدن دلچسبه. کی بود میگفت دختر که بلند نمیخنده؟ غلط کرد.
+ نوشته شده در سه شنبه سی و یکم مرداد ۱۴۰۲ ساعت 20:40 توسط
|
خوشحالی اینروزام اینه که بلند میخندم و به کسی هم ربطی نداره که یکی نگاه میکنه. چقدر بلند خندیدن دلچسبه. کی بود میگفت دختر که بلند نمیخنده؟ غلط کرد.